SPECIALIST IN ACHIZITII
Cu raportare catre Şef Birou Achizitii, responsabilitaţile postului includ:
- Verificarea existentei condiţiilor de lansare a achizitiilor solicitate de clienti interni (cerere interna de achizitie, referat de necesitate, raport de necesitate si oportunitate, determinarea valorii estimate, caiet de sarcini sau specificati tehnice dupa caz, valoare bugetata);
- Estimarea achizitiei si intocmirea memoriului justificativ pentru alegerea procedurii de achizitie;
- Realizarea achizitiei directe, dupa caz, cu intocmirea documentatiei corespunzatoare (fisa de date, formulare, analiza cumparari directe/proces verbal de deschidere a ofertelor, hotarare de adjudecare), sau
- Intocmirea documentatiei de atribuire (fisa de date a achizitiei, note justificative, criterii de calificare, criteriul de adjudecare, formulare, invitatii, formulare de contract si anexele acestuia);
- Transmiterea anuntului de participare/intentie in Sistemul Electronic de Achiziti Publice (SEAP);
- Punerea la dispozitie a documentatiei de atribuire;
- Analizarea si solutionarea contestatiilor;
- Intocmirea raportului procedurii si transmiterea notificarii procedurii;
- Lansarea comenzilor in sistem informatic pe baza cererilor interne de achizitie, in baza contractului existent
- Realizarea evaluarii furnizorilor conform procedurii;
- Participarea la realizarea planului anual de achizitii din zona de responsabilitate;
- Urmarirea derularii procedurilor proprii de achizitie conform planului anual de achizitii; demararea acestora astfel incat sa fie finalizate inainte de expirarea contractului in vigoare;
Cerinţe:
- Studii superioare finalizate.
- Facultate tehnica sau economica cu specializare ulterioara in achizitii publice
- Calificari: Expert achizitii publice/ specialist in achizitii/ agent contractari si achizitii
Experienta:
- 3- 5 ani in post similar in zona de achizitii publice
Activitatea postului se va desfaşura în cadrul Veolia Energie Prahova, punct de lucru Brazi.
Aplică acum!