Analist baze de date si Marketing - Renania


Aplică acum!

Resonsabilitati:

Analiza Baza de date:

Comunicarea cu clienții din zona de responsabilitate dedicat definirii și înțelegerii cerințelor de afaceri, în scopul de a analiza datele;

Proiectarea, implementarea, menținerea și testarea aplicațiilor de baze de date;

Optimizarea structurii și menținerea datelor existente;

Participarea proactiva in identificarea zonelor de îmbunătățire a performanței bazelor de date existente și propunerea unor posibile măsuri corective;

Antreneaza utilizatori în utilizarea noilor caracteristici și să raporteze sisteme de generare

Responsabil pentru realizarea altor proiecte, sarcini sau cereri de la superiorii

Punerea în aplicare a planurilor de marketing pentru campaniile alocate

Întocmește rapoarte de vanzari pe produse / campanii desfășurate și le prezintă superiorilor;

Urmărirea evoluțiilor vânzărilor, identificarea și propunerea unor măsuri corective;

Punerea în aplicare a măsurilor aprobate;

Oferta activități de promovare produs superior se alocă fie canale de vânzări de urmărire alocate pentru comercializare (canale de vânzări on-line, etc.) și să asigure punerea lor în aplicare;

Efectuarea cercetărilor de piață (feedback-ul clientului / Cercetare de piață), prelucrează datele obținute și le transmite superioara pentru analiză;

Mentinerea unei relatii eficiente cu Departamentul de Comert;

Înainteaza planuri de marketing și propuneri de buget ale furnizorilor (dacă este cazul);

Înainteaza superiorilor bugetele aprobate de către furnizori;

Cerere prețuri speciale pentru licitații și lichidări de stoc;

Oferă interfață:

stoc de produse din set optim + necesită stocuri cu mișcare lentă / fără mișcare și să propună măsuri de promovare;

Campanii de transfer reușit;

Comunicarea cu furnizorii;

obținerea de informații pentru punerea în aplicare campanii;

Acordarea de sprijin pentru echipa de vanzari informații

Dezvoltă și susține programe alocate campaniilor de informare interne și / sau cu categoria manageri pe produse alocate (nou introduse, lichidari, etc.);

Să prezinte documentația și materiale promoționale pentru produsele alocate;

Oferă asistență de specialitate pentru a identifica soluții optime pentru vânzare;

Informa cu privire la actualizări de pe produse, promotii, luând furnizori actuali;

Oferă suport de informații pentru stabilirea abordări politice la licitații în funcție de informațiile de pe piață și concurența;

Efectuați script grafice / comunicare documente interne / externe, precum și orice alte justificative;

Oferă interfață:

Dezvoltarea de comunicare elaborează campanii externe / interne și materiale de sprijin;

Sprijinirea de formare în produsele;

EXPERIENTA:

SPECIALITATE IN: minim 2 ani de experienta in marketing si pre-vânzări;

POST: experiență, de preferință, 1 an o poziție similară;

Competențele necesare:

Cunostinte solide de analiză a bazei de date;

Marketing Operațional;

De management de evenimente speciale;

Relatii publice;

Știu media pieței;

Tehnici de negociere;

Competențe informatice: MS Office (Excel nivel avansat) de editare grafică (Corel, Adobe);

Engleză (citit, scris, vorbit);

Cunoaște piață;

Pregătirea de materiale și rapoarte;

Cunoașterea legislației.

APTITUDINI și abilitățile necesare:

abilități generice învățare;

Abilități de comunicare;

Abilitati de negociere;

Pregătirea documentelor rapide (cifre de prelucrare și cuvinte);

Aplică acum!
Share.
0

George Butunoiu cauta un director executiv pentru departamentul de energie al uneia dintre cele mai…

0

Responsabilitati: -Mentenanta preventiva si corectiva: instalatii sanitare, termice, electrice, etc. -Completarea rapoartelor privind interventiile efectuate.…